キャンバー角調整式アッパーアーム/CAMBER ADJUSTABLE UPPER ARM
※右側のサムネイルは上下にスライドすることが出来ます
●ほとんどの部品を地元大阪産の高品質/高性能な日本製に拘り、何度も設計とテストを繰り返し、納得いくまでとことん拘り抜いて開発した自信作です。
●また開発には知識と経験が豊富で、レースシーンに詳しい大阪北部の渚オート(NAMS)さんにご協力いただき理想的な商品を生み出すことができました。
●岩手県のオートメッセ(KAZ-SUS)さんにご協力いただき、これらのフロントとリアアッパーアームは日本国内の定めた自動車安全基準の耐圧強度試験に合格した車検対応可能品で、公認車検(公認書類は別途要費用)を取得できます。詳しくはオートメッセTEL:019-643-6331(佐藤まで)
- FRONT CAMBER ADJUSTABLE UPPER ARM for EK# CIVIC(FULL PILLOW BALL SPEC)
This MP arm length adjustment width -15.5mm~+5mm than OEM arm. - ¥66,000
- (本体価格 ¥60,000)
- FRONT CAMBER ADJUSTABLE UPPER ARM for EG# CIVIC
- ¥88,000
- (本体価格 ¥80,000)
- FRONT CAMBER ADJUSTABLE UPPER ARM for DC# INTEGRA
- ¥88,000
- (本体価格 ¥80,000)
- FRONT CAMBER ADJUSTABLE UPPER ARM for DB# INTEGRA
- ¥88,000
- (本体価格 ¥80,000)
- REAR CAMBER ADJUSTABLE UPPER ARM for EK# CIVIC(FULL PILLOW BALL SPEC with RUBBER DUST BOOTS)
This MP arm length adjustment width -20mm~+5mm than OEM arm. - \ASK
- REAR CAMBER ADJUSTABLE UPPER ARM for EG# CIVIC(FULL PILLOW BALL SPEC with RUBBER DUST BOOTS)
This MP arm length adjustment width -20mm~+5mm than OEM arm. - \ASK
- REAR CAMBER ADJUSTABLE UPPER ARM for DC# INTEGRA(FULL PILLOW BALL SPEC with RUBBER DUST BOOTS)
This MP arm length adjustment width -20mm~+5mm than OEM arm. - \ASK
- REAR CAMBER ADJUSTABLE UPPER ARM for DB# INTEGRA(FULL PILLOW BALL SPEC with RUBBER DUST BOOTS)
This MP arm length adjustment width -20mm~+5mm than OEM arm. - \ASK
- REAR ADJUSTABLE TOE CONTROLL ARM for EK# CIVIC(FULL PILLOW BALL SPEC with RUBBER DUST BOOTS)
- ¥44,000
- (本体価格 ¥40,000)
- REAR ADJUSTABLE TOECONTROLL ARM for EG# CIVIC(FULL PILLOW BALL SPEC with RUBBER DUST BOOTS)
- ¥44,000
- (本体価格 ¥40,000)
- REAR ADJUSTABLE TOE CONTROLL ARM for DC# INTEGRA (FULL PILLOW BALL SPEC with RUBBER DUST BOOTS)
- ¥44,000
- (本体価格 ¥40,000)
- REAR ADJUSTABLE TOE CONTROLL ARM for DB# INTEGRA(FULL PILLOW BALL SPEC with RUBBER DUST BOOTS)
- ¥44,000
- (本体価格 ¥40,000)
●ピロボールは全て高性能・高品質で耐久性に信頼のおける日本の大阪製を採用しています。
All pillow balls are made in Osaka Japan,which has hight performance,high quality and reliable durability.
●フロントのアーム部分を2段階に曲げることで、先端のボールジョイント上面がタイヤハウス内の天井に接触するまで、ほかの部分がボディーに干渉することはありません。また、低車高走行時のアーム先端ボールジョイントの作用角が十分に確保できるように折り曲げる角度を設計しています。
By bending the front arm part in two stages,other parts will not interfere with the body until the top surface of the ball joint at the tip touches the ceiling inside the tire house. In addition,the bending angle is designed so that the working angle of the ball joint at the tip of the arm can be sufficiently secured when driving at low vehicle height.
●取り付け接続部にピロボールを使用することにより、ゴムブッシュでは感じることのできないしっかりとしたフィーリングを体感できます。また高性能ピロボールによりダンパー等の動きをスムーズに働かせることでコーナーリング性能とハンドリングの操作性を向上させます。
By using high performance pillow balls for the mounting connection,you can experience a solid feeling that cannot be felt with a rubber bush.In addition,the pillow ball improves cornerbility by making the movement of dampers work smoothly.
●リアアッパーアーム及びリアトーコントロールアームの個々の部品も大阪製で構成されています。また、ピロボールに被せたゴム製ダストブーツも、もちろん日本製を採用していて、このキットに標準装備させています。
Each part of the rear upper arm and rear toe controll arm are also made in Osaka Japan.Also,the rubber dust boots that cover the pillow ball are of course made in Japan and standard equipment.
●フロントアッパーアームにはゴム製ダストブーツは設定されていません。
Rubber dust boots are not attached to the front upper arm.